Mitt eget

...företag. I accounting and management for business så är det meningen att jag och en till person ska skapa en sportanläggning eller en konferans anläggning. På pappret allså. Vi ska inte skapa det i verkligeheten.
Det måste innehålla alla detaljer som krävs för att locka någon att investera i anläggningen.
Tydligen så ska en affärsman som har varit i branschen ett tag sätta betyg på arbetet.
Jeez. Bara för det så ska jag övertyga den andra tjejen jag ska arbeta med att vi sätter ett fånigt namn som går att komma ihåg på arbetet. Hur tror ni att Sven's serious and sullen sportscentre skulle funka i Australien?

Om inget fastnar på teflon....hur sitter teflonet fast på pannan?


image4
Leon, Faezah, Jag, Nikolaas

Kommentarer
Postat av: Micaela

*asg* Du skojar?! :D Det är det fånigaste namnet jag någonsin hört. Men jag antar att dina kompisar säger Sven annorlunda än vad vi gör. hm.

Teflon? Det får du fråga mami.

Min projektrapport är färdig. *pust* jag satt med det i åtta timmar i sträck igår. Jag skojar inte.

2008-03-06 @ 13:47:16
Postat av: Caroline

Heh.

Vad duktig du är. :) Känns det skönt att alltihopa är färdigt?

Och lösenordet till din blogg funkar inte. Den släpper inte in mig. Har den en vendetta mot mig?

2008-03-06 @ 22:47:05
URL: http://cauroso.blogg.se
Postat av: Ewa S

Vet inte skall fråga Mangan på måndag över denna otroligt viktiga fråga. Känner att du behöver ha ett seriöst svar.

Jag undrar över namnet bara??

2008-03-07 @ 16:48:50
Postat av: Micaela

gammal "killkompis" som tvättat sig i smör, bor hemma hos sin mamma, går i smutsiga kläder i minst en vecka, har ingen inkomst och är över tjugo år.

oh oh oh, han förväntar sig också att jobben ska flyga in i munnen på honom med endast 400 poäng ifrån gymnasiet men han söker inga jobb, han söker inte upp arbetsförmedlingen när det behövs...

2008-03-08 @ 11:21:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0