Prat

Igar var det fest med grillning pa campus och varken jag eller Faezah ville ga sa vi lagade en ordentlig middag, vilket vi inte haft chansen till att gora sen vi kom hit. Potatismos med Hallal kott och massor av lok.
Folk kom hela tiden in i koket och tyckte att vi skulle vara med och ata pa festen for dom grillade hamburgare och korv. Gawh. Varfor kunde dom inte ta ett nej? Vi ville ha en ordentlig middag for en gangs skull. Dom tyckte vi var trakiga. Fine. Da far dom tycka det da.
Sen gjorde jag Faezah (En tjej fran Singapore som bor i ett rum pa vaningen ovanfor mig) forvirrad for att jag borjade prata svenska med henne utan att vara medveten om det. Blev sur ett par sekunder innan jag insag att hon inte forstod vad jag sa. Heh. Stackarn.

Fick mitt pappersbevis med losenord igar sa jag har bokat for att fa internet pa rummet pa sondag. Yuss! MSN here I come.

Oh, jag var pa preston market igar och testade Bubbel Tea som ar te med tapioka bonor i botten. Yum. Och choklad smak pa teet.

Forhoppningsvis kan jag lagga ut bilder pa sondag.

G'day Mate.

Kommentarer
Postat av: Micaela

uuj, stackare. Jag tror att du behöver prata svenska då och då. ;P

Har de godare tee därnere?

2008-02-22 @ 08:08:41
Postat av: Ewa S

Fniss jag önskar jag hade sett hennes min. Kramar!

2008-02-23 @ 09:16:15
Postat av: Caroline

Den var inte nådig. Såg jättechockad ut faktiskt.

2008-02-26 @ 08:31:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0