Framme i Australien

Hej allihopa. Nu ar jag framme i Australien.

Jag har tyvarr inget internet installerat pa mitt rum annu. Sa inlaggen kommer att vara utan prickarna i tva veckor ungefar.

Resan gick bra och jag kommer att beskriva den mer i nasta inlagg forhoppningsvis. Igar var jag pa stranden med ett gang och blev solbrand. Jag ar rod som en gris. Hehe.

Idag har det varit lite blandade aktiviter. Jag har lart kanna nagra stycken som jag hanger med. Ett par tjejer fran Singapore och ett par tjejer fran Japan och ett par tjejer fran Kina. Tror jag. Och en kille fran Japan ocksa. Och en tjej fran Indien. Sa fort jag lar mig deras namn ordentligt sa skriver jag mer om det ocksa.

Nu maste jag ga pa en av aktiviterna som star uppskrivet pa schemat. Och ikvall sa ska jag se pa nar faktningsklubben tranar. Och pa fredag ska jag testa pa stepp. Mamma, jag kanske behover att du skickar steppskorna till mig. Jag hor av mig om det.

Cheerios!

Kommentarer
Postat av: celine

hej
Den som blir kommentar nr 1000 vinner en fin väska som kostar 490;-kr
Du kan väl chansa!!!

2008-02-11 @ 05:36:10
URL: http://crazyfashion.blogg.se
Postat av: Ewa S

Jaaa kul! Du menar att du skall få nytta av steppskorna det gillar jag. Du sola?? Fniss jag visste det skulle bli bra med Australien!

2008-02-11 @ 13:31:00
Postat av: Micaela

Heej, kul att höra att du fått vänner därnere. ;P Det gör väl att man inte känner sig ensam antar jag... Har du solat?! Mår du bra?!

Håller på med en franskauppgift just nu. Jobbigt, jobbigt.

Berätta gärna vilka lektioner du kommer ha. Skulle vara kul att veta.

2008-02-11 @ 13:52:59
URL: http://micaela87.webblogg.se
Postat av: Micaela

Sitter i skolan just nu och försöker komma på ett ämne som jag vill skriva om i historia. Jag vet inte vad jag vill skriva om.

Dessutom så håller skolan på med ett projekt, det ska tydligen komma hit elever ifrån andra länder och då behöver skolan värdfamiljer. Alla tjatar på mig att jag ska ta emot en elev bara för att jag har en egen lägenhet. Blä. Jag har ingen lust att släppa in en elev som är helt okänd i min lägenhet! Det är som om att be mig att bära rosa. blä, blä, blä.

2008-02-12 @ 09:53:24
Postat av: Nickan

hi hi.....
Nu ramlar jag in här hos dej, hoppas det är okej.
Nyfiken som jag är så måste jag ju veta vad som händer överallt ju....
Ha det jättebra!
kramen Nickan

2008-02-12 @ 23:41:45
URL: http://Nickanpickan.blogg.se
Postat av: majsan67

hahaha.... jag e oxå nyfiken och måste ha koll på allt o alla.

Jag är såååå avundsjuk, vill oxå åka till australien... har du sett några svarta änkan än?
det skulle möjligen va de som avskräcker mig från att åka dit... huuuu...

ha det bäst i solen...

kan vi inte starta ett projekt, och söka lite pengar... vi kan komma ner till australien och göra en studie på skolorna hur dom tar hand om funktionshindrade.... JAAAAAAA.... så kommer vi o hälsar på ;)

2008-02-13 @ 12:06:30
URL: http://majsan67.blogg.se
Postat av: Caroline

Be dig bara rosa? Det skulle jag vilja se. Vik inte for deras tjat. Sag nej till rosa!

Ja Nickan, Majsan. Gor det. Det skulle vara roligt att se hur dom reagerade. Fniss.

Japp. Steppskor. Will need it. Skriver mer sa fort ja far internet.

2008-02-14 @ 04:00:37
URL: http://cauroso.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0