Förlåt för att jag inte uppdaterat

Jeesh. Jag måste sätta en dag i veckan när jag sätter mig ner och uppdaterar denna bloggen. Får se, jag har fått gjort den där extra tentan som jag var tvungen att göra eftersom jag inte fick godkänt första omgången i ämnet och det känns jättebra att fått den gjord. Det kändes lättare att göra den denna gången också eftersom förra gången blev jag så stressad att jag inte kom ihåg Accounting delarna så att allt annat föll ur huvudet också. Nåja, nu är den gjord.

Hm. Vi har haft ett tower party där man klär ut sig till sitt tema och sedan går man och visar upp sig för dom andras towers och bestämmer vilka som klätt ut sig bäst. Suck, vi vann inte denna gången heller. Men vi var grymma. Här är några bilder. Vi var sjukhus, och det är inte så svårt att gissa att jag hade klätt ut mig till Psykpatient tillsammans med Eshan som står med bandage om huvudet.









Och dom nästa bilderna är från när vi var på ett fint choklad ställe som heter Max Brenner inne i stan:





Och vi var på Footy match igår. Hawthorne Vs Collingwood. Whew. Japp, Aussie fotboll är verkligen brutal. Tyvärr har jag bara lånat en bild från en kompis som var på matchen. Min kamera bestämde sig för att batteriet inte ville längre. Stön.



Hawthorne vann. Överlägset! Yes. Mitt nya favorit lag. Plus att en av spelarna har långt hår medan alla andra spelare hade kort hår och eftersom jag tycker om att supporta självständigthet + lagets färger var snygga, så voila, nytt favoritlag. Heh.


Kommentarer
Postat av: majsan67

hahhaha,, jag kan se er framför mig hihi..

En gång för många år sen var vi ett teatergäng som klädde ut oss till dom 7 dvärgarna och sprang omkring på stan mitt i göteborgskalaset.. hahahaaa....



kan du gissa vem jag va??? miih, dagens gåta ;)



Klart du ska få den designen av mig, jag är bara inte riktigt klar än ;)

Men nu får jag lite mer tid, när dagis och skola börjar, då ska jag fortsätta med allt sånt där, du anar vad jag saknat detta.. ;)



Du gör dig vääldigt bra som psykpatient

2008-08-02 @ 14:18:56
URL: http://majsan67.blogg.se/
Postat av: Caroline

Hmmm. Du var nog Kloker tror jag. Var det någon som reagerade över att ni kutade runt på stan utklädda då? Vad roligt det låter att göra en sån grej. Hihi.



Tack majsan. No worries. Stressa inte med layouten. Jag blir glad när den kommer när den kommer. Hmmm. Den sista meningen låter lite knepig tycker jag. Nåja, har aldrig varit på grammatik.



Heh. Du är inte den enda som säger att jag gör mig bra som psyk patient. Fniss.

2008-08-02 @ 15:24:32
Postat av: Ewa S

Jag ser ingen större skillnad på dig mot när du går upp på morgonen och är nyvaken....fniss

2008-08-02 @ 16:11:06
Postat av: Caroline

Aha! Det är därför jag kan spela psycho så bra. Jag låter tröttheten ta över. fniss

2008-08-02 @ 17:23:46
URL: http://cauroso.blogg.se/
Postat av: Micaela

Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej, jag förlåter dig aldrig! ALDRIG!



och så tar vi det en gång till...



NEEEEEEEEEEEEEEJ! Jag förlåter dig ALDRIG!



fniss

2008-08-02 @ 23:01:13
Postat av: majsan67

men micaela, hon har väl inte skadat dig nu igen va???

har hon klöst dig gul o blå under sin karriär som psykstörd??



du ewa.... ääär hon verkligen så psykig när hon vaknar på morrra??? mohahha



carolineee.. oo näää, jag va då inte kloker inte, jag va ju TOOOKER, förstårdu väl ;) ;)

2008-08-03 @ 01:28:33
URL: http://majsan67.blogg.se/
Postat av: Caroline

Fniss.



Miccan är purken över att jag hejar på ett lag. Eller....så var choklad grejen. Vet inte. Nåt av dom. Fniss.



Och japp. Hela familjen kan konfirmera att jag är väldigt kinkig när jag vaknar på morgonen. Var på väg och slänga en väckar klocka i huvudet på pappa en gång, men den var för långt borta. Siktade kudden istället.



Men Majsan, du är kloooooker och tooooooker. ;)

2008-08-03 @ 03:27:11
Postat av: Micaela

suck neee, du skrev ju att du bad om ursäkt för att du uppdaterat dåligt

2008-08-03 @ 11:00:29
Postat av: Caroline

Aha! Då fattar jag bättre. Fniss. Sorry sis.

2008-08-03 @ 12:33:48
URL: http://cauroso.blogg.se/
Postat av: Caroline

Aha! Då fattar jag bättre. Fniss. Sorry sis.

2008-08-03 @ 12:35:37
Postat av: Hanna

Schysst design du har på din blogg. Har du gjort den själv? Riktigt snyggt i alla fall!

2011-07-13 @ 21:10:52
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0